//Little Lady :3

""

tengs awak

Sunday, February 5, 2012 @ 8:00 PM | 0 Comment [s]

sebenarnya post niew khas untuk buah hati Nazifa . erm spea da tahu senyap suda . haha oke2 let me do it . sebenarnya ak happy gila sbb buah hati ak kembali menceriakan hidup ak n kembali membuad ak sedar apa mkne SAYANG ?? oke . ak tahu kalau ak tulis post niew mesti ada pihak yang akn ckp kat ak ,"rupa2 nyer kau hnye na mainkan perasaan dia" sorry to say lh , ak sayang dia sgt2 . he is mine . walaupun hubungan ak maseh baru ngan dia , tpi dpt rasa yang dia betul2 syg ak , kalau ta kenapa dia ta pernah mara ak ? sepanjang kita ownk couple niew dia bnyk beralah ngan ak , apa ak minta , apa ak tnye semua dia jawap tanpa ada alasan . it make me feel like he is only mine . byangkan lh selepas ak break ngan MSJ , ak fikir semua lelaki sama je , ak fikir semua laki couple ngan seseorang perempuan hnye utk mainkan perasaan perempuan tu , tpi dia da berjaya mengubah persepsi ak , dia da buktikan kpd ak bahawa ta semua laki sama an d I am really sorry to a guys . secara jujur awk , mula2 saya couple ngan awk saya nmpak keikhlasan awk terhadap saya smpai hati saya terniat na tnyer awk "kalaulh biy dpt tahu yang awek biy saked cancer ke apa ke ? adakah biy akn tetap syg dia ? " and awk pun ckp " biy tetap akn sygkn dia walau apapun " . masa tu saya na nages sesangat sbb awk ckp mcm tu kat saya . bnyk bende kita text and awk promise ngan saya yg awk ta akn tinggalkan saya n akn tetap sygkn saya walau apapun yang terjadi and saya pun promise kat awak yang saya ta akn tinggalkan awk . saya syg awk sesangat . awk tahu ta bila kita gayut semua rahsia antara awk n saya mesti terbongkar . mesti awk ingtkan soalan saya n awk mesti ingtkn apa awk jawap kat saya . saya still ingt lgi bila awk ckp " bby jgn jealous , ada budak perempuan satu sekolah n sekelas biy suka kat biy " utk pengetahuan awk saya mula2 jealous smpai saya bole tnyer awk soalan cepukmas "knp biy ta terima cinta dia and couple ngan dia ?" naseib baik awk ta mara saya and awk terus jwp soalan saya . awk ckp"sebab biy ta suke perangai dia " hehe and i know it . bnyak benda kita sembangkan . hehe . saya tahu awk bnyak bersabar dengan perangai saya niew and awk ckp awk suke . saya pun suke sgt bermnje ngan awk walaupun hnye di dlm telefon . terima kasih awk sebab buktikan kpd saya betapa bersabarnye SAYANG awk kat saya . I LOVE YOU SO MUCH PA ... P/S : KALAU KOWNK RASA AK NIEW GEDIK AK FAHAM BUT THIS IS MINE BLOG SO AK ADA HAK NA TULIS APA PUN . DE


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Beware of love XD
Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE!


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : Nazifa Nordin
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!