//Little Lady :3

""

the owner

Monday, March 12, 2012 @ 10:03 PM | 0 Comment [s]




oke , tgok gambar kat atas uh . itulah Nazifa Nordin , seperti mne kownk baca kat "ABOUT" kalau bagi spea2 yang ta jumpe uh tolog usahakan lgi pasti anda akn cuba . saya bukan HOTSTUFF dan apa itu HOTSTUFF ?? ada spea2 tahu ?? kalau ada tolong bgi tahu saya oke . saya berumur lima belas tahun dan dilahirkan pada 20 JANUARI 1997 . saya mempunyai KELUARGA yang selalu berada di sisi saya saat susah mahupun senang . tidak lupa kawan2 saya yang sama2 GILA macam saya . dekat sch saya selalu buad *KETUPAT* dgn mereka , na tahu ta spea mereka . of course lh FARA , TEAH , AZLIN , SYADA , AISYAH , MIRA , NADYA , SHILA . kalau dlm ke;as saya lh budak pling BISING dlm kelas sbb saya ta suke duduk diam hehehe !!! status saya ?? single or been taken ?? of courselh has been taken by ABDUL AZIM NASRUDDIN , dia lh pengerang jantung , buah hati or sebagainya buad saya . saya CINTA dia sgt2 sbb dia seorang yang sangat memahami saya . buad masa niew kita ownk ta penah gado lgi n hope sampai bila2 pun ta gado . 2.2.2012 tarikh saya dan dia bersatu . I LOVE YOU SO MUCH BIY <3 . oke stop pasal saya n dia . now pasal diri nazifa , saya mmg suke ketawa n senyum tpi sejak akhir2 niew ketawa n senyum da mcm ta wujud dlm hidup nazifa atas sbb2 tertentu but nazifa akn terus cuba utk kembalikan nazifa yang lama . oke apa lgi na story pasal diri Nazifa . kalau da tade pape nazifa na stop . oke bye syg kownk muahX3 n sayang ABDUL AZIM lebih2 muahX3


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Beware of love XD
Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE!


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : Nazifa Nordin
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!