//Little Lady :3

""

I THINK THAT I LOVE YOU

Thursday, September 13, 2012 @ 3:11 AM | 0 Comment [s]



Assalamualaikum para sahabatku , aku disini ingin mula bicara mengenai hati dan perasaan aku terhadap seseorang hamba Allah yang berjantina lelaki . Mungkin hati ini masih keliru sama ada aku mencintai , sayang kau . perkenalan kita amatlah simple biarlah hanya kau dan aku sahaja tahu bagaimana kisah perkenalan kita yang simple . Hati ini sedar memang sukar untuk meluahkan rasa cinta mahupun sayang terhadap dirimu , aku sedar siapa aku disisi mu . aku sedar akan itu sedar sangat . tahu tak aku happy bila datang luangkan masa aku dengan kau walaupun hanya seketika . bagi aku cukup menyayangi kau dari mencintai kau kerana aku tahu ta guna aku mencintai kau kerana belum pasti cinta diriku dibalas . aku sedar siapa aku dimata kau , mungkin bagi kau aku hanya seorang kawan yang hanya berkawan dengan kau seperti mana orang lain , tapi itu tidak bererti aku tidak bisa menyayangi kau . kau tahu ta memang indah persahabatan kita walaupun sekarang pelbagai benda berlaku namun aku hanya mampu katakan yang aku akan cuba melupakan mu perlahan-lahan kalau itu caranya untuk aku terus berkawan dengan kau . aku diam seribu bahasa apa bila setiap mimpiku dipenuhi wajahmu , senyumanmu . biarlah hanya diriku sahaja yang mengetahui siapa dirimu dan biar aku simpan kau dalam hati aku meskipun pedih . ILOVEYOUSOMUCH <3


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Beware of love XD
Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE!


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : Nazifa Nordin
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!