//Little Lady :3

""

PMR 2012

Thursday, October 4, 2012 @ 11:34 PM | 0 Comment [s]





Wah , wah PMR around a conner . rasa lain macam je sebab dah na periksa . Alhamdulilah diri aku cukup sudah prepare . tadi dekat sch ada majis minta restu , sumpah aku menangis . tadi aku beria ckp dekat member-member aku " wei , aku susah gila nak menangis " last-last aku tumbang juga . Sampai-sampai dekat ustazah suzana terus air mata aku jatuh berderai , yelah dekat 2 tahun 10 bulan aku berperang dengan buku dan sekarang adalah masa untuk aku berperang dengan masa depan aku sendiri. Bukan aku je nangis ramai gila menangis kut . Sumpah cakap aku sedih bhaii , sedih sebab lepas ini ta boleh masuk kelas dan study dan bising bising dengan budak 3A . okey lah . need to go bye . assalamualaikum


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Beware of love XD
Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE!


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : Nazifa Nordin
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!