//Little Lady :3

""

Between you and me

Sunday, December 9, 2012 @ 7:07 AM | 0 Comment [s]


Sebenarnya , aku tahu semua berpunca dari aku kan kawan . Aku ta pernah salahkan kau walaupun sekali , yelah kau kan hebat aku siapa lah sangat . Bagi kau aku je yang salah , apa aku buad semua ta kena jadi aku pun da ta kisah da . Aku malas na gaduh dengan kau . Karang kalau gaduh aku juga kena . Aku tahu kau marah aku sebab **** tapi masalahnya kau start dulu cer kalau kau ta ungkit pasal benda tu confirm da $ ta mengamuk , tapi kau tuduh aku , kau kata aku start dulu okey fine kalau betul kau cakap aku start dulu . Aku terima je , siapa aku berbanding kau kan . Kau cuma kawan dengan aku time kau susah je , time aku senang je . Kau mana pernah tahu pasal aku , kau bila aku minta tolong mula lah kau bagi pelbagai alasan itu ini , aku pun buad ta kisah je . Wei aku bersabar je dengan sikap kau sekalipun aku ta pernah mengamuk , maki kau ta pernag bhaii . Tapi kau selalu buad aku macam uh . Kalau aku ta angkat call kau mula lah kau mancarut kat aku , macam nie ke kawan , macam nie ke ?? Aku rasa ta . Aku da lama sedar dengan perangai kau tapi kau jangan sampai aku pula mengamuk weii .


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Beware of love XD
Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE!


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : Nazifa Nordin
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!