//Little Lady :3

""

2013

Thursday, January 3, 2013 @ 2:10 AM | 0 Comment [s]

Ini post pertama bagi sesi 2013 , huish lama juga aku ta update blog nie kan . Alhamdulillah bertarikh 19.12.12 keluar result PMR dan result aku bagus cukup untuk aku stay kelas sains . Hey guess what aku dalam kelas 4ST yang majoriti nya dari 3 Amanah 2012 . Geng geng aku still ada cuma best friend aku je duduk 4SNS . Rupa rupanya bukan senang erk masuk Form four nie , kena struggle lebih sikit sebab tahun depan dah na SPM , ta boleh da main main macam dulu . Sekarang nie aku ambil subjet like Kimia , Fizik , Add Math and Prinsip Akaun . Fuhh saked otak bhaii belajar subjet subjet nie . Cikgu baru terang aku still blurr tapi tape lah nanti sampai masa aku faham lah kan . Aku tengah tunggu tawaran dari Teknik tapi aku ta tahu na pergi ke ta kalau dapat , sebab rasa best pula belajar dekat sch uh , member member pun ramai kecuali Iziana je yang pindah ke Kuala Kangsar . Entah lah Hamiza pun ta pasti lagi na pergi ke dan aku masa keliru . Maybe aku keliru dengan masa depan aku uh . Okey lah buad masa nie je story aku nanti ada masa aku update lagi okey . Bye


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Beware of love XD
Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE!


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : Nazifa Nordin
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!