//Little Lady :3

""

MISS YOU ALL

Sunday, February 10, 2013 @ 9:15 PM | 0 Comment [s]


Sumpah , aku rindu korang sangat sangat . Korang sahabat aku yang terbaik , korang apa khabar ? sihat ta ? macam mana dengan study korang ? aku hope semuanya okey . Aku rindu na melepak , mengayut , mengumpat , menggosip dengan korang semua . Rindu tu semua bhaii . Aku paling rindu moment melepak depan pintu kelas dengan korang semua , rindu na buad bising dalam kelas dengan korang , rindu segala galanya pasal korang . Setiap kenangan bersama korang sentiasa tersemat dalam diri aku , kenangan menggedik dengan korang memang best haha !!! Walaupun kita berjauhan tapi korang tetap di hati aku sampai bila-bila . Korangkan tahu yang aku ta boleh happy tanpa korang di sisi aku , tanpa korang siapa aku . Korang tahu ta , aku paling rindu na panggil korang 'biyy , pondan , sayang , baby , papa , mama' rindu sangat kut . Kadang kadang aku tersasul sampai terpanggil member aku kat sch baru dengan panggilan uh . Herm nampak ta kat situ bertapa pentingnya korang dalam hidup aku . Penting sangat . Aku harap persahabatan kita akan kekal hingga hujung nyawa . LOVE YOU GUYS DOUBLE TRIPLE <3


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Beware of love XD
Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE!


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : Nazifa Nordin
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!