//Little Lady :3

""


Friday, July 12, 2013 @ 11:11 PM | 0 Comment [s]



Da lama ta updated blog nie kan . Hurm sorry sebab sejak kebelakangan nie sibuk . Saja mensibukkan diri nie sebab banyak sangat masalah yang menimpa diri nie . Sumpah cakap kalau boleh na keluar dari situ , ta sanggup da duduk situ sebab hati dan perasaan aku betul betul terluka . Aku terlampau jagan perasaan orang sampai lupa jaga perasaan aku sendiri . Memang ya semua orang ada hak , tapi orang macam aku nie ada hak juga ke ?? Mak ayah aku da tahu masalah aku dekat sana , tapi diorang still ta na aku pindah ." Mak abah bagilah akak pindah , akak da ta tahan duduk sana " . Kadang ada satu perasaan menyelinap dekat hati aku , adakah aku menyesal berpindah sekolah , dan aku dengan berani pun menjawab " YA AKU MENYESAL PINDAH " satu satunya perasaan yang kini ada dengan diri aku . Aku da tahan setiap malam asyik nangis , nangis sebab kena jaga perasaan semua orang kena pastikan semua orang puas hati . Wei sampai bila !!! sampai bila baru aku dapat jadi diri aku yang sebenar , THE REAL NAZIFA BINTI NORDIN , THE SPOKEN GIRL WHO NEVER CARE ABOUT PEOPLE TALK ABOUT SHE !!! aku rindu nak jadi diri aku yang sebenarnya , aku still tunggu saat tu , saat yang dapat aku lepaskan diri aku dari PENJARA ciptaan aku sendiri . Berilah aku kesempatan untuk aku jadi diri aku yang sebenar , diri NAZIFA NORDIN yang sebenar . Berilah aku kesempatan itu .


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Beware of love XD
Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE!


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : Nazifa Nordin
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!