

|
Between you and me
Sunday, December 9, 2012 @ 7:07 AM | 0 Comment [s]
![]() Sebenarnya , aku tahu semua berpunca dari aku kan kawan . Aku ta pernah salahkan kau walaupun sekali , yelah kau kan hebat aku siapa lah sangat . Bagi kau aku je yang salah , apa aku buad semua ta kena jadi aku pun da ta kisah da . Aku malas na gaduh dengan kau . Karang kalau gaduh aku juga kena . Aku tahu kau marah aku sebab **** tapi masalahnya kau start dulu cer kalau kau ta ungkit pasal benda tu confirm da $ ta mengamuk , tapi kau tuduh aku , kau kata aku start dulu okey fine kalau betul kau cakap aku start dulu . Aku terima je , siapa aku berbanding kau kan . Kau cuma kawan dengan aku time kau susah je , time aku senang je . Kau mana pernah tahu pasal aku , kau bila aku minta tolong mula lah kau bagi pelbagai alasan itu ini , aku pun buad ta kisah je . Wei aku bersabar je dengan sikap kau sekalipun aku ta pernah mengamuk , maki kau ta pernag bhaii . Tapi kau selalu buad aku macam uh . Kalau aku ta angkat call kau mula lah kau mancarut kat aku , macam nie ke kawan , macam nie ke ?? Aku rasa ta . Aku da lama sedar dengan perangai kau tapi kau jangan sampai aku pula mengamuk weii . PMR 2012
Thursday, October 4, 2012 @ 11:34 PM | 0 Comment [s]
![]() ![]() Wah , wah PMR around a conner . rasa lain macam je sebab dah na periksa . Alhamdulilah diri aku cukup sudah prepare . tadi dekat sch ada majis minta restu , sumpah aku menangis . tadi aku beria ckp dekat member-member aku " wei , aku susah gila nak menangis " last-last aku tumbang juga . Sampai-sampai dekat ustazah suzana terus air mata aku jatuh berderai , yelah dekat 2 tahun 10 bulan aku berperang dengan buku dan sekarang adalah masa untuk aku berperang dengan masa depan aku sendiri. Bukan aku je nangis ramai gila menangis kut . Sumpah cakap aku sedih bhaii , sedih sebab lepas ini ta boleh masuk kelas dan study dan bising bising dengan budak 3A . okey lah . need to go bye . assalamualaikum I THINK THAT I LOVE YOU
Thursday, September 13, 2012 @ 3:11 AM | 0 Comment [s]
![]() Assalamualaikum para sahabatku , aku disini ingin mula bicara mengenai hati dan perasaan aku terhadap seseorang hamba Allah yang berjantina lelaki . Mungkin hati ini masih keliru sama ada aku mencintai , sayang kau . perkenalan kita amatlah simple biarlah hanya kau dan aku sahaja tahu bagaimana kisah perkenalan kita yang simple . Hati ini sedar memang sukar untuk meluahkan rasa cinta mahupun sayang terhadap dirimu , aku sedar siapa aku disisi mu . aku sedar akan itu sedar sangat . tahu tak aku happy bila datang luangkan masa aku dengan kau walaupun hanya seketika . bagi aku cukup menyayangi kau dari mencintai kau kerana aku tahu ta guna aku mencintai kau kerana belum pasti cinta diriku dibalas . aku sedar siapa aku dimata kau , mungkin bagi kau aku hanya seorang kawan yang hanya berkawan dengan kau seperti mana orang lain , tapi itu tidak bererti aku tidak bisa menyayangi kau . kau tahu ta memang indah persahabatan kita walaupun sekarang pelbagai benda berlaku namun aku hanya mampu katakan yang aku akan cuba melupakan mu perlahan-lahan kalau itu caranya untuk aku terus berkawan dengan kau . aku diam seribu bahasa apa bila setiap mimpiku dipenuhi wajahmu , senyumanmu . biarlah hanya diriku sahaja yang mengetahui siapa dirimu dan biar aku simpan kau dalam hati aku meskipun pedih . ILOVEYOUSOMUCH <3 sebulan berlalu
Tuesday, June 5, 2012 @ 6:18 AM | 0 Comment [s]
![]() WALAUPUN DAH SEBULAN BERLALU , SAYA MASEH INGAT JANJI AWAK KAT SAYA . SAYA SEDAR SAYA TA CUKUP SEMPURNA BUAD AWAK TAPI SEKURANG-KURANGNYA SAYA CUBA UNTUK JADI YANG SEMPURNA BUAD AWAK . TAHU TAK , WAKTU AWAK TANYA SAYA SEMALAM SAYA MASIH MARAH AWAK KE TAK ?? MEH SINI SAYA JAWAB 'YE ,SAYA MASEH MARAHKAN AWK , SAYA MARAHKAN AWAK SANGAT2 TAPI SAYA TAK MAMPU LUAHKAN' KALAU BOLEH SAYA NAK BUANG AWAK JAUH JAUH DARI HIDUP SAYA , TAPI SAYA TAK MAMPU NAK BUAD SEMUA TU . AWAK TAHU TAK SAYA MEMANG BODOH , BODOH SANGAT SEBAB PERCAYAKAN JANJI JANJI AWAK . SAYA MEMANG BODOHKAN . AWAK TAHUKAN SAYA BODOH SEBAB PERCAYAKAN LELAKI MACAM AWAK . AWAK TAHU SEPANJANG KITA COUPLE SAYA SANGAT PERCAYAKAN AWAK , SANGAT SANGAT PERCAYAKAN AWAK . WALAUPUN AWAK TAK PERNAH PASAL HAL INI . TAPI TAK GUNAKAN UNGKIT BENDA YANG LEPASKAN . AWAK , SAYA HARAP AWAK BAHGIA BERSAMA KEKASIH BARU AWAK TU . AWAK JANJI JANGAN KECEWAKAN DIA MACAM MANA AWAK KECEWAKAN SAYA OKEY . MAYBE NIEW KALI TERAKHIR SAYA POST PASAL AWAK AND MAAF SEBAB SAYA RAJIN POST PASAL AWAK . MAAF SANGAT2 . TERIMA KASIH SEBAB PERNAH HADIR DALAM HIDUP SAYA . ASSALAMUALAIKUM I HAVE DELETE YOU
Friday, May 25, 2012 @ 2:27 AM | 0 Comment [s]
![]() huhu , DELETE ?? DELETE apa niew ?? oke2 untuk pengetahuan semua nazifa da rasmi single sejak 10.4.2012 . oke nazifa mmg ta umumkan kat semua ownk sbb hati nazifa still saked n terluka . bukan senang na lupakan JANJI MANIS si DIA . bnyak gila jnji dia but nazifa akan lupa slow2 . nazifa ta na paksa diri nazifa n diri sesiapa pun . btw nazifa mmg da lupakan dia . sbb ta gune ingtkan JANTAN uh . sbb JANTAN uh bukan pernah kenal erti SAYANG MAHUPUN CINTA*oops !! sorry sbb mengumpat awk . ta sengaja* sekarang niew nazifa happy ngan hidup nazifa walaupun diri nazifa sedang tanggung saked . nazifa just need family n kawan2 nazifa je . kalau diberi kesempatan mmg na pasang hidup but no now kut .. kenapa mesti ada kut erk ?? sbb rsau ada lelaki yang berjaya buka hati nazifa niew . hehe . but nasihat to all ta semua perkataan I LOVE YOU tu ikhlas . so jgn ucapakn perkataan I LOVE YOU , SAYA CINTA AWAK OR WHATEVER KALAU HATI TA BENAR2 SAYANGKAN SI DIA N NOW NAZIFA DA BELAJAR SOMETHING FROM THAT , NEVER SAY I LOVE YOU WHEN I DON'T LOVE SOMEONE . KECEWA
Monday, May 7, 2012 @ 12:26 AM | 0 Comment [s]
![]() AKU KECEWA SANGAT , SANGAT SANGAT KECEWA . AKU KECEWA DENGAN SIKAP AKU SENDIRI SEBAB BUAT KAU MACAM UH . KECEWA SGT TAHU TA ?? AKU TA PERNAH KESAH KAU NA KECEWA NGAN AKU , TA PERNAH TAU . KAU BERUBAH TAHU TA ?? KAU TA MACAM DULU . SELALUNYA KAU BANYAK CAKAP , KAU SELALU TANYA AKU SOALAN ?? TPI DIMANA KAU YANG DULU ?? SEMARAH MANAPUN KAU KAT AKU KAU TA PERNAH BERUBAH . KAU SAMPAI BUANG RELAY KITA . APA NIEW ?? SERIUS AKU TA FAHAM !! AKU TA FAHAM !! TOLONGLAH MANA JANJI KAU ?? KAU DA JANJI TA AKAN TINGGALKAN AK , KAU JANJI TA AKN BUAD AKU NAGIS , KAU JANJI KAU NA KAWIN NGAN AKU , KAU JANJI NA JGA AKU SMPAI NAFAS TERAKHIR KAU , MNE JNJI KAU TU ??? TOLONGLAH JANGAN BUAD AKU MACAM NIEW . TAHU TA BILA KAU JAWAB CALL AK , AK TAHU KAU TERPAKSA KAN ?? KAU TAHU TA SETIAP KALI LEPAS GAYUT AK NAGIS , AK NAGIS TAHU TA !! AK NAGIS SBB KAU DAH TA LAYAN AKU MCM DULU DA . AKU RINDU SANGAT2 NA GAYUT NGAN KAU LAMA2 N TEXT NGAN KAU . KAU CAKAP KAU TAKUD KEHILANGAN AKU , BUT KENAPA KAU BUAD AKU MACAM NIEW !! KENAPA !! KAU TAHU TA SETIAP SAAT , SETIAP MASA AKU NAGIS , NAGIS SBB FIKIR APA YANG AKU BUAD KAT KAU SAMPAI KAU BERUBAH . NAGIS SBB TERFIKIR JANJI2 KAU KAT AKU , TERFIKIR KATA2 KAU , TERFIKIR GELAK2 KAU . AKU DA MACAM OWNK TA BETUL TAHU TA !! AKU SEKARANG ASYIK BERCAKAP SEOWNK N NAGIS JE . TPI KAU TA PERNAH AMBEK KESAH , TA PERNAH TAHU TA !! AKU KECEWA SANGAT BUT AKU TA NA KAU TAHU , AKU TA NA KAU SEDIH TU SBB AKU TULIS KAT BLOG SBB AKU TAHU KAU TA AKN BACA BLOG AKU KAN . JANGAN BUAD AKU MACAM NIEW BOLE TA ? AKU MERAYU KAT KAU NIEW TOLONGLAH ? AKU SAYANG KAU SANGAT2 , SAYANG N CINTA AKU HANYA UNTUK KAU , TPI KAU BUAD AKU MACAM AKU DA TA WUJUD DALAM HIDUP KAU . BYE :'( AKU SAYANG KAU LAH
Friday, May 4, 2012 @ 11:20 PM | 0 Comment [s]
![]() AK TA PERNAH SYGKAN LAKI LAIN MCM MNE AK SYG KAU LAH . AK RASA MCM OWNK TA BETUL JE BILA TA DPT DENGAR SUARA KAU . AK RASA DUNIA NIEW MCM NA KIAMAT JE . AK TA FAHAM KENAPA MESTI ADA RINTAGAN DLM HUBUNGAN KITA , SERIUS AK TA FAHAM . SUSAH SGT KE UNTUK AK . KAU TAHU TA SEJAK KAU MUNCUL DALAM HIDUP AK , AK HEPI SGT SBB KAU FAHAM AK , KAU CINTA AK N KAU LAYAN AK . AK TA SANGGUP KEHILANGAN KAU LAH . OKE3 MMG AK ADA BENDA RAHSIA KAN DARI KAU N AK TA NA KAU TAHU SBB AK TA NA KAU SEDIH BILA KAU DAPAT TAHU SATU BENDA NIEW . IA MENGENAI SAKED AK OKE BIY . ERM MMG AK TA PATUT MARA KAU SBB KAU PUN BERAHSIA DARI AK . MNGKIN AK EGO SGT N AK TA PATUT BUAD KAU MCM TU . AKHIRNYA SKUNK KAU BUAD AK MCM NIEW . SERIUS AK NA DENGAR SUARA KAU , NA DENGAR KAU KETAWA , NA DENGAR KAU MENANGIS . BUT BILA ?? SKUNK NIEW PUN KAU DA TA JAWAB CALL AK , TEXT AK . TOLONGLAH CKP APA AK PATUT BUAD SUPAYA AK DPT DENGAR TU SEMUA . AK RINDU NA DENGAR KAU CKP KAT AK TIAP2 MASA "I LOVE YOU SO MUCH GEMOCK PENDEK" SERIUS AK RINDU . HAKIKATNYA SKUNK AK DA TA DAPAT DENGAR . TOLONGLAH JGN BUAD AK MCM NIEW . AK TA SANGGUP NA LAUHKAN APA YANG AK RASA SKUNK NIEW . AK TA SANGGUP , TOLONGLH JGN BUAD AK MCM NIEW . AK RINDU KAU SKUNK NIEW , AK BUKAN TAKAT RINDU BUT SUKA N CINTA KAU . TADE SPEA DLM IDUP AK KECUALI KAU AZIM . PLEASE JGN BUAD AK MCM NIEW . I LOVE YOU SO MUCH ABDUL AZIM NASARUDDIN . |
The Disclaimer Navigations! Let's Talk!
The Credits! |